Friday, November 9, 2012

Litt maling for å starte med

Hoved soverom vårt var veldig stygt. Det var sånt da jeg kjøpte huset (skitten papp osv) og jeg tok aldri tid til å fikse det. Nå jeg skal selge hus ble det plutselig haste-sak og jeg måtte finne noen for å gjøre det. Jeg spurte venner om de kunne anbefale noen som kunne gjøre det men fikk ikke svar (for liten oppgave, ikke interessant nok).

Jeg bestemte da å bruke finn.no. Enkelt og gratis, det er bare å lage en oppdrag og jeg fikk svar av 7 personer. Jeg bestemt å bruke tjenester av "Alexander The Handyman" fordi han kunne utføre jobben med en gang, fordi han hadde gode referanser på finn.no og fordi han var billigere enn de andre som kom for befaring.

Han kom med en medarbeider og de arbeider raskt og effektiv. De malte et soverom, kjøkkenet, litt ingang og fikset ting her og der. Alt i alt, er jeg fornøyd med dem. Resultaten er bra (ikke 100% perfekt men bra) og igjen var de veldig billige og de kunne jobbe med en gang.

No comments:

Post a Comment